PRÁZDNINY U MIŠKY časť 1.


BIRMOVKA



Ahojte. Toto je moja sesternica Miška. Síce má o dva roky viac, ale rozumieme si viac než dosť. Beriem ju ako sestru, pretože mi pomôže vždy, keď potrebujem. Tento rok sme si prázdniny spolu dosť užili. 


Ešte pár dní pred prázdninami sme v kruhu našej rodiny oslávili Miškinu birmovku. To bolo stresu, keď natáčky na vlasy nesplnili svoju úlohu a neostávalo dosť času. Našťastie sa moja mamina ujala tejto menšej katastrofy a musím povedať, že to zachránila. Baby, niektoré určite poznáte ten pocit, keď ste na sebe v živote nemali podpätky, a potom prišiel ten deň, keď ste si ich proste museli obuť. Chodiť v lodičkách, keď na ne nie ste zvyknuté nie je úplne easy. O tom by vám Miška vedela porozprávať. 






             Geocaching


Určite veľa z vás vie o čo ide. Stiahnete si aplikáciu do telefónu a hľadáte kešky po celom svete. Keďže Miška býva na Novej Bystrici, často sa chodíme prechádzať na priehradu. Kešky sú tu rozmiestnené okolo celej priehrady, takže ak sa doma nudíš a máš chuť na nejaký výlet s kamošmi, zober bike a máš o zábavu postarané. 












 Na chate v Oravskej Lesnej

Mamina sestra Zuzka mala meniny a tak nás všetkých zavolala do Oravskej Lesnej na chatu. Už sme tam kedysi dávno boli a až na pár nových krásnych drevených chatiek mi prišlo všetko rovnaké. Hneď ako sa odomkla chata, sme si s Miškou utekali obsadiť izbu. Obliekli sme plachty, obliečky vybalili veci a išli preskúmať okolie. Nad chatkami bola krásna lúka pod lesom, tak sme si povedali, že si tam na pár minút sadneme. Ako sme sedeli, počuli sme zvláštne zvuky ale nejak sme si to nevšímali. Kecali sme a počúvali pesničky, no keď som sa pozrela kúsok vedľa nás, postrehla som obrys nejakého zvieraťa. Drgla som do Mišky, že tam niečo je. V tom momente sme počuli brutálny rachot. Miška sa zľakla a začala utekať smerom ku chate. Ja som sa chvíľu pozerala, čo to asi môže byť, ale keď som videla, že Miška je už dosť ďaleko, rozbehla som sa aj ja. Ak nás niekto videl, musel sa hrozne smiať. Kričali sme a mávali rukami ako šibnuté. Po chvíli sme sa zastavili, pozreli na seba a schytali taký záchvat smiechu, že sme sa nemohli nadýchnuť. Šúlali sme sa smiechom po zemi a chytali za bruchá. Niekedy si hovorím, že nie sme úplne zdravé, ale to ešte pochopíte neskôr. :D























Ak chceš vedieť o každom novom príspevku sleduj FB stránku: https://www.facebook.com/mojtinedzerskyblog/

Komentáre

Zverejnenie komentára