O mne

MENŠIE ZOZNÁMENIE

Volám sa Ivana. Mám 14 rokov a pochádzam z Kysúc. Práve som nastúpila do deviateho ročníka. Už teraz viem, že to bude náročný rok, keďže ma čaká monitor a budem musieť pekne zabrať. Mám staršieho brata, ktorý mi občas pekne lezie na nervy, ale aj tak ho mám rada. Vyskúšala som už zopár krúžkov s nádejou že ma budú baviť..(ha-ha) Boli to len  zbytočne vyhodené peniaze za umeleckú školu, kde som pol roka chodila na hodiny hrania na gitare. Prestalo ma to baviť už po dvoch mesiacoch. Neskôr to bol futbal, no nemala som to najbližšie takže odstupom času sa to nedalo stíhať. 

OBĽÚBENOSTI

Je málo vecí čo mám rada. Najradšej beriem bicykel a vyleziem niekde na kopec, kde len tak počúvam hudbu a premýšľam. Mám rada niektorých interpretov zo slovenskej hip-hopovej scény a rovnako aj z českej, a anglickej. V poslednom čase som si obľúbila aj elektronickú hudbu.
To by bolo asi všetko na začiatok a viac sa dozvieš v následujúcich príspevkoch. :)

Ak chceš vedieť o každom novom príspevku sleduj FB stránku: https://www.facebook.com/mojtinedzerskyblog/

Komentáre

Zverejnenie komentára